banner_index

News

L'allattamentu hè speciale, bellu è cunvene - cum'è u nostru ebook gratuitu.Questa guida digitale interattiva vi purterà attraversu ogni tappa chjave di u vostru viaghju di produzzione di latte
Hè maravigghiusu chì u vostru corpu pò cresce un zitellu.È hè ugualmente maravigghiusu chì crea ancu un fornimentu d'alimentariu perfettamente adattatu à i so bisogni.
Piena di scienza rivoluzionaria, fatti affascinanti, foto stupendenti è grafica animata, A Scienza incredibile di u latte di a mamma vi porta à traversu e tappe chjave di u vostru viaghju di l'allattamentu.Per mezu di a gravidanza, e prime ore, è assai oltre, u nostru ebook informativu spiega esattamente ciò chì succede in i vostri petti è perchè u latte di a mamma hè l'alimentu ideale per i zitelli - da u prematuru à u zitellu vivace.

U vostru latte maravigghiusu
Da u mumentu chì site incinta, u vostru corpu cumencia à cresce un umanu novu.È in un mese cumencia ancu à sviluppà un novu sistema di alimentazione incredibile.Scorri giù per leghje più ...
Ùn hè solu u latte maternu riccu di proteine ​​​​, minerali, vitamini è grassi in l'equilibriu esatta chì u vostru zitellu hà bisognu, hè ancu pienu di millaie di agenti protettivi, fattori di crescita è cellule chì cumbattenu l'infezioni, aiutanu à sviluppà u cervellu di u vostru zitellu, è ponenu fundazioni per a so salute futura - è ancu a vostra.
Hè fattu à misura per u vostru zitellu, in ogni stadiu di u so sviluppu da u nascitu à u zitellu, è cambia secondu i so bisogni di u ghjornu.
In fatti, ùn sapemu micca tutte e qualità maravigghiusu di u latte materno.Ma i squadre di circadori sò impegnati à studià, à fà scuperte è à inventà novi metudi per investigà è analizà tutte e cose chì cuntene.1

Per esempiu, sapete?
U latte maternu hè più cà l'alimentu: durante e prime simane prutegge u vostru fragile nascitu è ​​principia à sviluppà u so sistema digestivu è immune.
Scupremu sempre novi hormone in u latte maternu chì parenu aiutà à prutege contra l'obesità in a vita più tardi.
U latti maternu cuntene assai tipi di cellule vive - cumprese cellule staminali, chì anu a capacità notevuli di sviluppà in diversi tipi di cellule.
Quandu o voi o u vostru zitellu si ammalate, u vostru corpu pruduce latte maternale chì cuntene più anticorpi è globuli bianchi per aiutà à cumbatte l'infezzione.
L'allattamentu significa chì tù è u vostru zitellu sò menu prubabile di sviluppà a diabetes mellitus 2.
I studii suggerenu chì i zitelli chì sò allattati cum'è i zitelli facenu megliu à a scola.

U vostru latte maternu hè veramente incredibile ogni ghjornu.
In ogni casu, ci sò parechje opinioni è infurmazione obsolete nantu à l'allattamentu è u latte maternale.Speremu chì questu ebook vi aiuterà à navigà u vostru viaghju di produzzione di latte è capisce i benefici pruvati di u vostru latte materno.Puderete truvà ligami o note à piè di pagina chì detallanu tutti i studii chì avemu cunsultatu in u caminu, cusì sapete chì questi fatti ponu esse fiduciati è ponu scopre di più se vulete.


Tempu di Postu: Aug-23-2022